Var jag datoriserar


Kristina har möblerat om sin datorarbetsplats och undrar hur det ser ut hos oss andra. Vi har ju både två stationära datorer och en bärbar. När jag (vi) sitter vid de stationära ser det ut ungefär så här:

Inte så snyggt, men praktiskt. När Pyret kommer måste vi väl försöka möblera om och se om vi kan få plats med datorerna på ett mindre skrivbord (vi har möjlighet att bygga om skrivbordet rätt mycket för vi har skivor som är 120, 140 och 160 cm långa som vi fått ta gratis på mitt jobb när man bytte ut alla skrivbord till höj- och sänkbara).

När jag använder den bärbara sitter jag i princip alltid här:

Vi har en massa kuddar i olika storlek som man kan pallra upp sig bekvämt med.

Kommentera

