Dag 12: En bild + 5 fakta om mig


1. Jag är inte speciellt ormrädd (som synes) och har faktiskt haft en schackrutig strumpebandssnok som husdjur en gång i tiden.

2. Jag är allergisk mot precis alla slags pälsdjur. Det är skittrist!

3. Jag får (numera) lätt svindel om jag klättrar upp i torn eller går i sådana där läskiga trappor som består av metallgaller så man kan se rakt ner på marken. Att klättra allra högst upp i St Pauls Cathedral var en pärs. Att åka upp i Empire State Building likaså.

4. Jag har svårt att låta bli att adoptera nallebjörnar. De liksom ropar till mig att de behöver ett kärleksfullt hem. 😉

5. Jag hinner nästan inte läsa några böcker längre, men Stephen Kings böcker lyckas jag ta mig tid att plöja igenom.

Etiketter:

Ett svar to “Dag 12: En bild + 5 fakta om mig”

  1. Madelene Nattfrost Says:

    Åh, min hetaste dröm som liten var en egen liten strumpebanssnok.. men mamma är sjukt omrädd.

Kommentera

