Kollage


Camelliss skrev om hur smidigt det var att fixa ett kollage genom PicMonkey så då var ju jag tvungen att testa det också. Och jäklar så smidigt det var! Jag slängde ihop ett snabbt kollage med favoritmotivet i alla hast.

Nu ska jag ta min shoppingtrötta kropp (vad ska man annars göra när regnet vräker ner på semestern?) och slänga mig i soffan med en Daimstrut!

Etiketter:

3 svar to “Kollage”

  1. Camelliss Says:

    Visst är det väl roligt! 🙂 Himla fint kollage blev det också! Ditt alltså. 🙂

    • Annelie Says:

      Båda ni två har gjort så fina kollage nu att jag också måste kolla in den däringa sidan.
      Det är sånt där jag försöker att göra i Photoshop och det tar sån tid att ta reda på hur man gör och följa råden och blir aldrig bra….så jag har gett upp och ska också använda den sidan istället :)…eller också… ibland blir jag ju sugen på att klura hur man gör i PS 🙂

    • Petra Says:

      Det är sjukt enkelt att göra kollage här, så det rekommenderar jag verkligen Annelie!

Kommentera

