Konsten att fota julkort


Även om man har en son som högst tålodigt och vant poserar inför kameran så är det inte helt lätt att få till ett vettigt julkort. Många…ähum….mindre lyckade bilder blir det. 🙂

PicMonkey Collage 1

Sen fick jag ett gäng jättefina bilder också, så nu blir det svårt att välja vilket som ska få bli årets julkort!

Etiketter: ,

5 svar to “Konsten att fota julkort”

  1. Mossfolk Says:

    Hm, jag försökte mig på konsten att fota två katter och en hund på samma julkort… det var rent alldeles omöjligt!

  2. Annelie Says:

    Varför inte göra ett julkort av just dessa 4…tycker det är riktigt charmigt när man ser alla fya bilder ihop så här som du gjort nu , man kan inte låta bli att le 🙂

    • Petra Says:

      Too late now! Jag beställde julkorten för nån timme sedan! 😉 Men man kan ju göra en virtuell variant – men med några andra rätt roliga kort jag tog (tokiga men ändå bra). 🙂

  3. tiggertufflan Says:

    Levande bilder ! Tycker bilderna där han gäspar och där han ”lyfte” på luvan är underbara. 🙂
    Det enda som jag tycker gör foton misslyckade är när någon blundar eller gör konstiga grimaser. En av mina killar gör alltid det när han märker att han blir fotat, inte med mening men han spänner sig väl på något vis och ser jätteunderlig ut. Alternativa så blundar han. Där gäller det att avleda eller be honom titta på något annat än åt det håll kameran är.

Kommentera

