Kaputt hand


Och min högerarm/-hand har pajat igen. Balansen är så skör, så skör. Det räcker med lite extra stress på jobbet, så att jag sitter och spänner mig, för att armen ska börja domna och handen göra så ont att jag knappt kan hålla i nåt.

Riddaren tjatar om att jag borde sjukskriva mig och vila handen en vecka, men jag har såååå svårt att ge upp. Ska bita ihop i morgon också och försöka vila den under helgen. Sen får vi se…

Men sitta och skriva här är inte precis nåt jag borde pyssla med, så jag fattar mig kort.

Tja, vilka vrak vi är, Riddaren och jag. Det är bedrövligt!

Etiketter:

Ett svar to “Kaputt hand”

  1. Annika K Says:

    Usch så drygt 😦

    Karpatunnel? Eller kanske diskbråck?
    Man kan få domningar av det om bråcket sitter långt upp i ryggen.

    Kolla upp det.

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Kommentera

