Man kan tycka att det kunde räcka


Jo, man kan faktiskt tycka att det räcker nu. Kaputt arm. En svanskota som gör grönjävligt ont när jag sitter ner, om jag inte samtidigt lutar mig framåt (det är väldigt opraktiskt att inte kunna sitta ner kan jag meddela) och så nån slags nackspärr som slog till som ett blixtnedslag vid 05.30 i går morse. Jag funderar på om det är nödslakt som gäller eller om jag teleporterats framåt i tiden och i själva verket är 97 år gammal?

Och Riddarens diskbråck lever och frodas. Så här går vi som två gamla pensionärer och suckar och vilar och tar stillsamma promenader i långsamt tempo. Bedrövligt är vad det är!

Jag hinner i alla fall rensa i lådor och skåp alla dessa dagar då vi bara går hemma. Tur Alex får vara på dagis lite grand (de är jättesnälla med det men vi har valt att bara ha honom där tre dagar denna veckan 10-15 och två nästa). Då får han i alla fall leka och busa lite.

Etiketter: , ,

Ett svar to “Man kan tycka att det kunde räcka”

  1. Annika K Says:

    Krya på er! ♡

Kommentera

