Fynd


…eller hur man kan spendera en del av de 700 kr jag fick när jag sist sålde en bild.

Hm….av bilden ifråga inser man snabbt att jag liksom snöat in på IsaDora. Fyndade två lack (Mellow Yellow och Polar Nights) superbilligt på rean. Det gula var inte speciellt snyggt tyckte jag när jag väl målat naglarna (väldigt täckande och inget glitter/skimmer), men med lite påklistrade pastellblommor blev det somrigt och riktigt fint. Det andra känns mer vintrigt så det väntar jag nog med tills i höst.

Hittade två lip gloss också för typ inga pengar alls (29 kr/st). Det ena var tyvärr hysteriskt klibbigt vilket är helt förkastligt när man har långt hår (vind+klibbigt lip gloss=massor av hår fastklibbat på munnen). Annars var färgerna somriga och fina tyckte jag. Läppstiftet var inte på rea men jag unnade mig det ändå. Har saknat ett rosa läppstift i flera år så det var på tiden att jag skaffade ett. Och IsaDoras läppstift är de enda jag gillar eftersom de är så mjuka och ceratlika i konstistensen (har annars såååå torra läppar).

Etiketter: ,

Kommentera

