Vattkoppor, del 2


Japp. Visst är det vattkoppor han har, Riddaren. Told you so. Men än så länge inte särskilt många så vi får väl innerligen hoppas att det inte blir så illa.

Det är bara så himla typiskt, för varje gång jag känner mig vissen kan man ge sig den på att han blir ännu sjukare. Och så måste jag bita ihop och rodda vardagen fast jag helst bara vill kura ihop mig till en boll under täcket.

Fast han tänker säkert samma sak. En sak är då säker. Det är nåt fel som är galet, för så sjuka som vi är hela tiden är fan inte normalt.

Just nu ser i alla fall grabbarna på film och jag tänker utnyttja lugnet och vila undertiden. Måste ta ut ungen sen så han får lite frisk luft.

Etiketter:

Ett svar to “Vattkoppor, del 2”

  1. Annika K Says:

    Hoppas det inte blir värre än så här iaf.

    Massor med kramar!

Kommentera

