Milda Matilda!


Jag har inte ens vågat fråga om jag får ta ett kort, men som jag önskar jag kunde lägga ut en bild på den där stackars mannen jag är gift med. Milda Matilda vad koppor han har! Ansiktet har antagit en mysko solbränd färg (medan resten av kroppen är vit) och inte en centimeter hud är utan utslag. Han ser ut som han krockat med en särskilt ilsken svärm mördarmyggor eller nåt. Helt knölig överallt! Stackaren! Och ryggen och magen ser inte mycket bättre ut. Det är tydligen väldigt jobbigt. Det kliar nåt hemskt men nuddar man huden gör det ont.

Man kan ju undra hur länge det ska pågå innan det börjar bildas skorpor? Och hur han ska se ut i ansiktet om alla dessa bölder blir sårskorpor vågar jag inte ens tänka på! Då kan han nog söka en statistroll i ”The Walking dead” tror jag (och ungefär här fnyser han ilsket när han läser detta – puss älskling!!!). 😉

Kul att behöva gå till jobbet med 1000 sårskorpor i fejjan!

Etiketter:

Kommentera

