Hopp om livet


Tro’t eller ej, men den där mannen jag är gift med, som legat utslagen som en död sill sedan midsommarafton, börjar faktiskt återvända från de döda! Prisa Herren!

Idag orkade han t o m köra och hämta mig när jag slutade jobbet, och fixa korv med bröd åt sig och sonen (jag åt rester) och natta nyss nämnda son. Och jag bara Wow! Jag får tid över! Jag ska nog blogga. Typ. 😉

Nä, men skämt å sido. Skönt att han börjar pigga på sig. Och konstigt nog ser han inte ut som ett miffo i ansiktet med hundra sårskorpor. Han har inte en enda skorpa efter alla hundratals koppor i ansiktet, utan bara små röda antydningar (ser mer ut som svaga rester av finnar). Vet man inte att han haft vattkoppor skulle man nog inte ens reagera på att det ser konstigt ut. Tur för honom!

Jag hade annars tänkt att det vore ett lagom straff för honom för att han inte vaccinerade sig att han fick gå till jobbet full av sårskorpor nästa vecka! 😀 Nääää – jag skämtar (jo, det är säkert älskling)! ❤

Och nu är det fyra dagar kvar till min semester! Hurra!

Etiketter:

Kommentera

