Nåt positivt


Men nu ska jag försöka sluta vara ledsen över valet och tänka glada tankar istället.

T ex kan jag tänka på att min son gör framsteg varje vecka i simskolan. Igår följde jag inte med dit eftersom jag var tvungen att jobba ikapp fredagen (som jag tog ledigt för att vi skulle kunna åka till mamma). Men Riddaren rapporterade om en glad son som inte alls var nervös innan, som simmade med ”flytpinne” tre gånger och avslutade med att balansera ut på den gungande ”rampen” som ligger på vattnet i bassängen och hoppa ner i vattnet till simläraren (hon tog emot honom så han inte hamnade under vatten – men ändå)!

Och detta är alltså min son som hade noll vana vid djupt vatten när han började för fyra gånger sedan! I’m so proud of him! Så himla kul att han tycker att det är roligt och vågar vara med på allt! 😀

Etiketter: ,

Kommentera

