Skämskudde


Okej, okej, jag veeeeet vad ni tycker – men jag rår inte för det. Jag älskar Big Brother! Sen håller jag för all del med om att det är fult att utsätta unga, blåögda, kändiskåta ungdomar för att socialt experiment som sänds i TV. Men fy f*n vad roligt det är att titta på emellanåt!

Igår kväll, när Alex somnat och Riddaren gått till jobbet, satt jag i sängen med hörlurar, och tittade på avsnitten från i onsdags och torsdags. Och jävlar i min lilla låda vad jag skrattade när Big Brother gång på gång skickade in Anders för en spraytan!!! Första gången solbränd, andra gången groteskt brun, tredje gången helt sinnessjukt mörkbrun (då bröt jag ihop när han ställde sig framför ett mörkbetsat skåp och försvann – snacka om kamouflagefärgad) och fjärde gången SVART!!! Herregud vad svårt det är att panikskratta ljudlöst då!!! Ville ju inte väcka Alex som sov bredvid mig liksom!!! Så fruktansvärt roligt!!!!

Det som är roligt med Big Brother är just det här att det oftast är de lugnaste, mest tillbakadragna människorna som efter ett tag blommar ut och visar sig vara de roligaste och smartaste människorna i huset. Jag hoppas Anders, Pelle och Erland får vara kvar ända till slutet för jag skrattar sååååå mycket åt dem! Och så hoppas jag att Henrik åker ut snarast för han är verkligen creepy!

Kommentera

