Jag vann!


För ett tag sedan hade Mirre en tävling där man kunde vinna tre doftljus från Voluspa genom AgnesAmelia.

Och gissa vad? Jag vann!!! 🙂

Hurra vad roligt! Jag ääääälskar ju Voluspas doftljus och ett av ljusen råkar dessutom vara min absoluta favorit, Crisp Champagne!

Härligt! Nu kan jag elda friskt hela långa, mörka vintern!

Tack Mirre! 🙂

Etiketter: , ,

Ett svar to “Jag vann!”

  1. Tiggertufflan Says:

    Grattis ! Kul att vinna, särskilt när det är något man faktiskt vill ha

Kommentera

