Min son punkaren?


Igår var det Alex’s tur att träffa Sophie. En mycket välbehövlig date! Jag gick bort till min frisör strax efter 15.00 och då satt Riddaren och läste en tidning medan Alex och Sophie pratade och skrattade och klippte för fullt.

Rätt som det var så kom han smygande och visade stolt upp sin tuppkam som Sophie färgat blå och rosa och sprayat glitter i. 🙂 Min fina, fina Skrutt!

Sen åkte vi till City Gross och handlade. Vi brukar aldrig handla där annars, men nu skulle vi titta på några saker där. Men usch vilken värdelös affär det är! Bara köttfärs i storpack. Kycklingen gick ut dagen efter. Och några basvaror vi skulle ha fanns överhuvudtaget inte alls. Och efter att ha traskat fram och tillbaka där inne en halv evighet var det ingen som orkade tänka på matlagning så det fick bli McDonalds till middag (jag vet, vi är dåååååliga föräldrar, men ungen är åtminstone mager som en sticka så ur fettsynpunkt är det kanske inte hela världen).

Etiketter: , ,

2 svar to “Min son punkaren?”

  1. kattalena Says:

    Så fint klippt han blev! Lovely!

Kommentera

