Hån!


Jag måste säga att det känns som lite av ett hån att Runkeeper varenda dag insisterar på att upplysa mig om att mitt nästa träningspass är i morgon. Hallå liksom! Här ligger jag och är döende i århundradets förkylning (jaja, men nästan i alla fall) och så kommer du och tjatar om att jag ska träna i morgon? vad sägs om att försöka överleva ännu en dag?? Realistiska förväntningar and all that! 😉

Etiketter:

2 svar to “Hån!”

  1. Vespa Vulgaris Says:

    Gör som jag, stäng påminnelserna 🙂

Kommentera

