Men nu blommar löken!


Jo, så sa min farmor när hon blev överraskad och förvånad över något. 🙂

Och nu blommar banne mig löken för jag vann en adventstävling till idag (!). Otroligt! Nu var det en utlottning/tävling på Magdalena Graafs blogg jag vann. En kofta från Goddis värd 2 149 kr.

Det är lite humor för jag tvekade på om jag skulle bry mig om att delta – för ärligt talat tyckte jag att koftan mest såg ut som en matta som nån slängt över axlarna. Men så gjorde jag det i alla fall och så vann jag. 😉

Men vem vet, den kanske ser mycket bättre ut i verkligheten och annars går den kanske att sälja?

Nu låter jag grymt otacksam, men jag tyckte bara det var lite humor att jag vann just den sak jag kanske egentligen inte var så intresserad av. Jag brukar nämligen annars hoppa över sådana tävlingar, just för att jag tänker att det är bättre om nån annan får vinna som kanske verkligen vill ha det som lottas ut!

Kommentera

