Feber igen


Sista dagen på penicillinkuren och jag har fått feber igen. Jag mådde så himla dåligt i natt och kunde knappt sova nåt alls. Och nu under dagen har jag frusit och svettats och är helt yr och huvudvärkig.

Kämpade mig runt en snabb sväng på stan med Alex så att han skulle få köpa en julklapp till sin pappa, men trodde jag skulle avlida på kuppen. Riddaren skjutsade hem mig sen och jag bara föll ihop i sängen. Nu måste jag dock på nåt sätt orka slänga ihop en paj och koka risgrynsgröt. Oh the joy!

Himla bra tajming av denna oändlighetssjuka att komma tillbaka nu! 😦

Etiketter:

2 svar to “Feber igen”

  1. Tiggertufflan Says:

    Men nä, så jobbigt. Förstår att det känns hopplöst och det är ju lätt att säga att ”en liten förkylning är väl ingenting”…men det finns faktiskt ett ganska brett spann när det gäller hur man mår/kan må vid en förkylning och hur länge det håller i. Det där med feber och bihålor är lite över det vanliga. Hoppas att du mår bättre imorgon och att du får sova inatt…Håller mina tummar för det !

    • Petra Says:

      Jag ska egentligen inte klaga. Vi åker ju till svärföräldrarna och det jag måste fixa är gjort nu. I morgon behöver jag bara orka sitta med liksom. Det är inget mot hur ni har det och jag skäms verkligen över att ens beklaga mig lite när jag tänker på det! :-/ Hoppas SÅ att ni får en fin jul – trots allt!!! Kram!

Kommentera

