Mitt hjärta


Hockeytok eller inte, det ska mer till än att jag blir bortvald på alla hjärtans dag för en hockeymatch för att jag ska sluta älska den där lunsen som fångade mitt hjärta för sisådär en 15½ år sedan. ❤

Gudarna ska veta att romantiken kanske inte precis har flödat den här vintern. 2½ månads konstant förkylning hos båda har nog lätt den effekten…

Men han är fortfarande Mannen I Mitt Liv. Nu och för alltid! Vi hör ihop. Så är det bara. Och om man kan känna så, även under en tung period då sjukdom, vintertrötthet och jobbstress lätt tar över tillvaron, ja, då är man nog inte allt för illa ute. 😉

Och nu kommer snart våren! Man märker det! Ljuset återvänder, småfåglarna vårkvittrar redan, påskliljorna börjar komma upp i rabatten och snön smälter. Snart! Och kanske kan den här evighetsförkylningen faktiskt ge med sig då!

Med detta sagt vill jag bara avsluta med ett JAG ÄLSKAR DIG till Riddaren! ❤ ❤ ❤

Etiketter:

Kommentera

