För övrigt…


…lider jag av svårartad PMS idag och är allmänt irriterad över allt och inget. Har dock lyckats låta bli att låta det gå ut över Världens Bästa Son, och Riddaren jobbar smart nog till 22.00. 😉

Ovanpå detta har jag återigen njurkänningar, och jag HATAR det! Det liksom skaver och molar och jag tänker att det kanske är njurstensgrus? Samtidigt blir jag så himla rädd för att det ska bli ett nytt njurstensanfall av det hela. Detta trots att jag haft sådana här känningar av och till under de 7½ år som hunnit gå sedan senaste njurstensanfallet.

Men bara den som legat och kvidit och spytt av smärta i ett njurstensanfall kan nog förstå vilken smärta det handlar om. jag vill verkligen aldrig mer uppleva något liknande! Det var som att försöka andas och röra sig med hela ryggen full av krossat glas. Så vidrigt!

Det är kvällar som denna jag är så evigt tacksam över att det finns insomningstabletter. Jag hade en nästan sömnlös natt förra veckan då njurarna också dummade sig. Men i morgon ska jag orka vara mamma på heltid så jag behöver få sova.


Enda fördelen med njursten var att det var ett VÄLDIGT effektivt bantningsmedel! Jag gick ner en massa kilon på nån vecka. 🙂

Etiketter:

Kommentera

