Iiiiiih!


Den är här nu! And I think I’m in love! 🙂

Nya kameran alltså. Är här. Åh!

Dumt nog drog jag på mig migrän under dagen så jag har bara orkat testa den helt kort. Men den verkar underbar! Och den får mitt macroobjektiv att bete sig på ett helt nytt (förbättrat) sätt. Bara en sån sak!

Det enda aber jag hitintills stött på är att min älskade blixt inte passar på kameran. Den har visserligen en inbyggd blixt (som verkar sååå mycket bättre än den som finns på gamla kameran), men utan extern blixt klarar jag mig inte. Måste ha!

Och så passar inte minneskortet från förra kameran så det åkte Riddaren och Alex och köpte ett nytt nu på eftermiddagen. Men det är ju inte såååå dyrt som tur är.

I morgon är det jag som släpar ut sonen på fotosafari, det är då ett som är säkert! 🙂

Etiketter: ,

Kommentera

