Oh no!


Avdelningen Saker Man Inte Vill vakna Upp Till:

Insikten om att huvudvärken är kompakt och det finns en enda Treo i hela huset!

Suck!

Jag antar att dagens fotopromenad för styras till ICA (himla tur att butikerna får sälja mediciner nuförtiden). Och så kan jag hämta ut mitt paket också. För det blev så klart som jag sa till Riddaren igår när vi hämtade kameran på ICA. En timme senare fick jag ett sms som talade om att det andra paketet jag väntade på nu fanns på ICA. Det slår aldrig fel. 🙂

Etiketter:

Kommentera

