Hej måndag!


Gääääsp! Usch, måndagar är inte precis min favoritdag i veckan. Måndagen är dagen då jag sitter trött, grusögd och lätt illamående vid datorn så här dags och suckar över att det arbetsvecka kvar till helgen. 🙂

Sen brukar ju veckan rassla på rätt fort när den väl kommit igång för all del. Men just nu känns det minst sagt motigt.

Men, dags att föna håret, måla dit lite smink så man vågar sig utanför dörren, väcka sonen och se till att vi får i oss lite frukost. Idag kan vi lyxa till det med ”farmors franskbrödbullar” som jag bakade igår (min farmors recept, därav namnet). Mums!

Och med en bild till, från igår då jag provade macrot på nya kameran, lämnar jag er. Ha en bra dag!

Etiketter:

Kommentera

