Tips


Om du gillar produkter från märket ”I Love…” så har Lyko.se just nu utförsäljning. Jag hade aldrig testat det märket, men eftersom det var så fruktansvärt billigt just nu (29 kr för en duschkräm, 25 kr för en bodyscrub och 19 kr för ett cerat t ex) så köpte jag ett par produkter. Och ett Isadora Twist Up Matt Lips fick också följa med för jag var så nyfiken på det, och det var också på rea.

Vad jag tyckte då? Bodyscruben var som förväntat och luktade riktigt gott (jordgubb). Ceratet var helt underbart med en god doft av mintchoklad. Duschkrämen däremot var en ren katastrof! Den var rinnig och löddrade knappt. Men den luktade rätt gott i alla fall.

Läppfärgen var kaaaanske en smula för knallorange dårå. Haha, jag såg ut som en clown! Men det funkade finfint som färgförstärkare ovanpå mitt lite för bleka läppstift. Ett uns orange gjorde susen! 🙂

Etiketter:

Kommentera

