Är det inte konstigt?


Är det inte konstigt det där, att ju mindre pengar man har desto mer fantastiska fynd gör man som man bara måste köpa för det är så fördelaktigt!? Denna månaden är verkligen inte rolig, men det är åtminstone sista månaden som vi har avdrag för Riddarens ögonoperation. Sen får vi lite mer drägliga inkomster igen + att vi får en rejäl skatteåterbäring innan midsommar.

Men det är just nu AgnesAmelia har 40% i flyttrabatt på hela sitt sortiment (inklusive Voluspa). Då kan man faktiskt inte låta bli att handla i alla fall en Voluspa-produkt. Det är faktiskt så. 🙂 Så nu anländer snart doftpinnar med silvergransdoft som kommer att bli underbara till nästa jul.

Och så hade Allt Om Trädgård ett supererbjudande där man fick just en sån sekatör som jag kikat på och önskat mig och en spade som vi också behövde en till av + liljelökar – och ja, då blev man ju liksom nästa tvungen att beställa det.

Och så behövde jag verkligen ett nytt underarmsstöd eftersom jag jobbar så mycket hemifrån och det jag hade var verkligen inte bra längre. Sån är dyra, suck, men behovet blev betydligt mer akut när jag drabbades av envis nackspärr i förra veckan.

Och envis nackspärr skapade behovet av en dubbel massagetid i tisdags och…..ja…..nu kan man väl säga att jag har shoppat upp hela vår lön. Och det är bara…ähum…18 dagar kvar till lön. Vatten och bröd? Eller nalla i resekassan kanske i väntan på bättre tider. 🙂

Etiketter: ,

Ett svar to “Är det inte konstigt?”

  1. kattalena Says:

    Jaaduu! Vet precis hur det är!!! 😀

Kommentera

