Fixat bättre hemmaarbetsplats


Okej, så lönen är slut sedan länge. Men så har vi också shoppat loss som två tokar denna månad! Ny mobiltelefon, ny systemkamera, nytt mobilbatteri, adapter till min blixt, två Legolådor till Alex (en som belöning för att han kämpat på i simskolan hela våren och en för att han var så modig när han skulle vaccineras) och ett nytt underarmsstöd till mig. 🙂 Nu lever vi på besparingar tills nästa lön. 😉

När man, som jag, jobbar hemifrån och har lätt trasiga armar/axlar redan från början vill det till att skaffa sig en så bra arbetsplats som möjligt. Jag har märkt stor skillnad på jobbet sedan jag fick ett nytt underarmsstöd. Jag får inte alls ont på samma sätt längre på jobbet. Så nu investerade vi i ett likadant hit hem. Det jag hade sedan tidigare hade alldeles för bred ”midja” så jag kom för långt ifrån tangentbordet.

De är hutlöst dyra – med det är sååååå värt det! Nu ser det ut så här när jag sitter hemma och jobbar:

Jag kopplar min bärbara dator till min skärm, tangentbord och Rollermouse och sen sitter jag bekvämt och bra! 🙂

Etiketter:

Kommentera

