Sommardag


När man nästan hunnit glömma bort att det varit fina sommardagar också är det bra att sitta och rensa i bildmappar. Jag hittade de här bilderna från den 5 juni, när vi var och hälsade på Alex’s farmor och farfar. Då var det minsann riktigt sommarvarmt och skönt ute!

Solbacka 150605 (02)
Så synd att jag inte hann vända kameran och få med fötterna också! Jag gillar verkligen det här kortet annars! Alex lekte på berget hos farmor och farfar.

Solbacka 150605 (15)
Bus med farmor!

Idag har det mest känts som vinterkyla och att gå ut har inte lockat alls. Inte för att jag klagar. Med den migränhuvudvärk jag dragits med har det bara varit skönt med svalka!

Etiketter: , ,

Kommentera

