Den där jag älskar så himla mycket!


Hittade det här kortet på ”den där jag älskar så himla mycket”, från 30 juni. Oklippt och rufsig och med munnen full av gluggar. Men sötast i världen om du frågar mig. 😉

Jag undrar förresten hur lång tid det ska ta innan det kommer några tänder, där i gluggarna i överkäken? Han tappade den första av de tänderna i maj 2014 och än syns inte minsta antydan till ny tand. I underkäken har det kommit upp två (mitt fram) men den på sidan vill inte heller komma upp (den tappade han tidigt förra hösten tror jag). Lilla Tandlöse! ❤ Nu är dessutom två tänder till på gång att bli lösa. Om det inte kommer nya tänder snart får vi börja servera soppa och puré. 😉

Etiketter:

4 svar to “Den där jag älskar så himla mycket!”

  1. illika Says:

    Jag tappade en framtand av en olyckshändelse och det kom ingen ny. När vi till sist kollade det hos tandläkaren hade tandköttet blivit så hårt av att användas till ätning att de fick bränna bort det så att tanden skulle ha kraft att komma fram.
    Det låter värre än vad det är, men det kan vara värt att kolla upp nästa gång ni ska dit.

  2. Mossfolk Says:

    VIlken fin bild!

Kommentera

