Taxfree


Jag unnar mig väldigt sällan att köpa annat än mina basic hudvårds- och sminkgrejer. De är för all del rätt dyra eftersom jag är en hopplös torris med känslig hud som måste ha Kanebokrämer och Estée Lauder-puder/-mascara. Men ändå. Jag köper väldigt sällan nåt annat, utöver liksom.

Men nu när vi hade chansen att handla taxfree köpte jag parfym. jag, som har så himla svårt att hitta goda damparfymer, har ju förälskat mig handlöst i Marc Jacobs Honey. Och nu sålde de så himla söta små miniflaskor, i set om fyra, från Marc Jacobs. Och jag har doftat på flera av dem och gillar dem skarpt.

Tänker att de är så söta att man kanske kan ha dem stående på en liten bricka på min gamla spegelbyrå, eller så….(?).

Sen var det 4 för 3 på vissa varor och de hade GlamGlow-ansiktsmasker som lät spännande. Alldeles för dyra för att köpa i vanliga fall, men taxfree och med 4-för-3-rabatt så. Gudarna ska veta att jag behöver fuktgivande ansiktsmasker under hela vinterhalvåret! Jag testade den som heter Thirstymud idag och den var verkligen fuktgivande! Jätteskönt för ett solbränt ansikte!

Etiketter: , ,

Kommentera

