Altanen


Jag glömde bestämt visa några bilder på altanen, nu när den äntligen är klar.

Så här såg den ju ut när vi precis flyttat in:

Och så här såg det ut förra sommaren, efter att vi piffat till inredningen lite:

Och så här såg den ut härom veckan:

Man skulle ju hemskt gärna velat haft råd att byta golvet också, men det får duga som det är. Det blev i alla fall ett lyft med vitmålat trä tyckte Riddaren och jag. Nu måste jag (vi) bara komma på nåt att köpa och sätta på väggen för den blev väldigt bar när den gamla värmeljusstaken åkte ner. Och den får inte komma upp igen har jag bestämt. Jag skulle vilja ha en ljuskrona för värmeljus hängande över bordet tror jag. Men hellre grå än svart smide. Undrar om det går att få tag på?

Etiketter: ,

Kommentera

