Tjutfärdig


Okej. Så nu känner jag mig helt tjutfärdig.

Inte bara för att det är helt hysteriskt på jobbet och att jobbet som teamkoordinator (som jag utsetts till av vår chef) gör att jag inte hinner med mitt eget arbete. Idag kände jag mig tvungen att sätta mig och jobba hemifrån en stund också när jag kom hem för hela dagen gick åt till olika möten och teamkoordinatorjobb.

Men allt detta gjorde att jag totalt glömde bort att jag skulle träffa Alex ena lärare klockan 16.30 för ett lära-känna-samtal. Klockan 17.02 ringde hon och var riktigt riktigt sur. Med all rätta! Hon hade gått in på övertid för att träffa mig och så glömde jag (och Riddaren) bort tiden!

Det. Är. Så. Pinsamt.

Alltså, jag tycker på riktigt att det är så ohyggligt pinsamt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Hon hörde nog på mig hur fruktansvärt jag tyckte det var (jag bad om ursäkt typ 20 gånger) för efter en stund lät hon riktigt vänlig på rösten. Men ändå! Jag som alltid brukar ha koll på viktiga saker!

Usch!!!!

En sak är säker. Nu ska jag tapetsera hela huset på påminnelselappar om att jag ska träffa henne 10.00 på måndag! Mobilen ska förses med larm och vilda hästar kommer inte att kunna stoppa mig! Typ så. 😉

Etiketter: ,

Kommentera

