Bortskämd


Åh vad bortskämd jag har blivit denna Anna-dag, då jag har namnsdag!

Morgonen började med att jag fick en jättefin teckning av sonen och två paket. Det ena innehöll säsong 10 av min favvoserie ”Supernatural” och det andra ett minneskort till min telefon (som jämt är överfull av bilder och appar). Jättebra presenter!

Sen fick jag skjuts till jobbet av Riddaren, och när jag jobbat klart kom han och Alex och hämtade mig. Lyx! Men inte nog med det! När vi kom hem väntade en fin bukett med krispiga tulpaner som mina svärföräldrar lämnat av tidigare på dagen. Och Riddaren hade köpt hem Operatårtbitar från Lindahls så vi kunde namnsdagsfika riktigt lyxigt!

Om man nu bara kunde börja friskna till också! Men med det går det sämre. Mina bihålor är inte roliga. Och huvudet värker. Jag är väl knäpp som släpar mig till jobbet… men, men… Jag tar en dag i taget så får vi se.

Etiketter: ,

Kommentera

