Dan före danföre dopparedagen


Kvart i tio (!!!) slog jag upp ögonen. Kvart i Tio!!! Galet! Förvisso somnade jag sent och sov dåligt, men ändå! Det var dock välbehövligt. Antibiotikan har tagit död på bihåleinflammationen, men jag har nog ett förkylningsvirus också i kroppen. Jag är småsnorig, lite hostig och känner mig inte helt frisk.

Igår köpte vi de sista julklapparna, Riddaren dammsög huset och jag gjorde köttbullar. Sen slog vi in paket. Och på kvällen åkte Riddaren och hämtad take out från Texas Longhorn. När vi låg på sjukhuset var det enda Alex var sugen på mat därifrån och vi lovade att bara han blev frisk skulle vi köpa hem mat från Texas Longhorn. 🙂 Aptiten är fortfarande skral hos både honom och mig, men vi åt så mycket vi kunde (ändå fick jag slänga 1/3 av min portion) och det var såååå gott!

När Alex somnade slog vi in hans paket också. Så nu är vi i princip klara med julklapparna. Bara rimmen kvar.

Idag ska vi försöka komma ut och gå en liten promenad för första gången sedan vi kom hem. Och jag ska göra västerbottenostpaj till julbordet. Sen får det bli tid över för mys och pyssel och kanske spel med sonen. 🙂 Underbara julledighet!

DSC02781
Det här Panduropysslet har Alex och jag gjort nu i december.

Etiketter: ,

Kommentera

