Att fylla sju år


Det är tydligen helt vansinnigt svårt att komma till ro när man ska fylla sju år dagen efter. Klockan är nu 22.20 och barnet sover fortfarande inte. Och då lät jag honom ändå vara uppe till strax efter 21.00 eftersom jag förstod att det skulle bli svårt för honom att somna.

I den här takten lär jag ge upp och somna före honom! 😉

Det känns så overkligt att han blir sju år i morgon. Han kom ju nyss – och har samtidigt funnits alltid? En evighet och ett ögonblick, på en och samma gång.

Mitt hjärta. Mitt allt. Finaste Alex! ❤

Etiketter:

Ett svar to “Att fylla sju år”

  1. Mossfolk Says:

    Sju år! Det är ingen liten kille längre 🙂
    Grattis till Alex! Hoppas att han har haft en superbra födelsedag!

Kommentera

