Klippt var det här!


I fredags tog jag ledigt. Så himla skönt efter en veckas hysteriskt tempo på jobbet! Bara det där att slippa stressa upp på morgonen liksom! Sen att jag sover som en kratta, det är ju det det.

Vi hann med både att besiktiga bilen (som tydligen behöver nya spindelleder – vad nu det är för nåt) och åka till Sophie så hon fick klippa det extremt långhåriga barnet. Under all kalufs fanns det visst ett jättesött barn! ❤

Sen åkte vi och pantade ungefär ett halvårs pant och Alex hade dessutom fått tre kassar med Loka-vattenflaskor av min jobbarkompis Kent som han fick 81 kr för. Inte illa för en sjuåring!

Vi gick till Kapp-Ahl för att köpa fodrade galonbyxor till Alex och där hittade Alex en svart jacka i skinnimitation som han förälskade sig fullständigt i. Han bönade och bad så bevekande och jag hade dessutom en rabattkupong som gav 25% rabatt, så den fick väl följa med hem dårå. Lyckan var enorm och han skulle prompt ha den på sig med en gång och gick sen och speglade sig överallt och kände sig som en riktigt cool kille. 😉 Sötnöten min!


Tuffingen.

Vi storhandlade på ICA också och sen var vi rätt slut alla tre. Orken är verkligen inte vad den borde. Men så är vi ju långt ifrån friska än, Riddaren och jag.

På kvällen lyckades vi i alla fall uppbringa energi nog att göra tacos till middag. Alltid något.

Etiketter: , ,

Kommentera

