Tandvärk som var bihåelvärk


Den där kortisondosen hjälpte ju verkligen mot mina onda bihålor. I en vecka ungefär. Sen började jag få tandvärk (trodde jag först). I torsdags stod det dock klart att det inte alls var tandvärk utan bihålorna på höger sida av ansiktet som spökade. I fredags hade jag så ont att jag trodde jag skulle bli tokig och sedan dess är livet allmänt vidrigt.

Det. Gör. Så. Ont.

Jag poppar Treo, Panodil och Ipren som en tok för att överleva. Känns som tänderna på höger sida är på väg att trilla ur av trycket uppifrån och det går smärtspjut åt alla håll. Helt underbart.

I morgon 13.30 ska jag tillbaka till Öron-, Näsa-, Halsläkaren och måtte han sätta in nån dundermedicin för så här kan jag inte ha det! Jag. Står. Inte. Ut.

Och jag har inte tid att vara sjuk och inte möjlighet att gå på halvfart. Det är så mycket på jobbet ju. Suck… Måste vara frisk för att orka.

Så håll en tumme eller två för att han löser detta elände med mina bihålor i morgon! 😦

Etiketter:

Kommentera

