Rosor


Jag gillar egentligen inte rosa något vidare. Men idag hittade jag dessa rosor för en spottstyver på torget och jag älskar verkligen hur de skiftar i grönt och rosa. De är så ”gammeldags” på något vis, och borde stå på ett avskavt vitt bord i en gammal sommarstuga med vita spetsgardiner (var min första tanke). 🙂 Så fort jag såg dem började jag fota i tanken så de fick så klart följa med hem, tillsammans med ett gäng penséer och en vit pärlhyacint.

jag ville få till en känsla av lite gammaldags och urblekt känsla i bilderna. Vet inte om jag lyckades?

Bästa stressreduceringen jag vet är att hitta ett fotoprojekt och att sitta med efterbearbetning. 🙂 Och gudarna ska veta att jag behöver varva ner för det är så hysteriskt på jobbet nu att huvudet surrar som om av ett getingbo när jag kommer hem. Det är helt galet!

Etiketter: ,

Kommentera

