Födelsedag


Och idag fyller mannen som är min biologiska pappa år. I morse skickade jag ett grattis-sms med en nytagen bild på mig och Alex.

Nu är det kväll och ingen respons.

Jag känner mig inte precis mindre förvirrad nu…

2 svar to “Födelsedag”

  1. Mossfolk Says:

    …fast vet du om han ens kan ta emot mms? Min farmor, 86 år i år, skickar mms för fulla muggar. Min svärfar, drygt 70, däremot har en stenålderstelefon och vill inget annat ha.

    • Petra Says:

      Nej, det vet jag förstås inte. Men har svårt att tro att han inte har en smartphone. ☺ Han verkar vara den teknikvänliga typen. 😆

Kommentera

