Morgonstund…


…har INTE guld i mund!

Glääääk! Vaknade vid 03.00 och kunde inte somna om. Vid fem gick jag upp. Trodde iofs i mitt förvirrade tillstånd att klockan då var 06.00… Insåg först nu hur extremt tidigt jag larvat upp. Suck…

Nåja. Jag slipper förhoppningsvis stressa iaf.


Nu blommar de japanska körsbärsträden.

Nu gäller det bara att lyckas hålla fokus genom en dag med handledning, möte med chef och ett tolkmöte i ett av mina ärenden klockan 14.00. Sen hem och sova (efter)middag kanske?

Gäääääsp!

Etiketter:

2 svar to “Morgonstund…”

  1. Mossfolk Says:

    Usch, nä, klockan tre är väldigt mycket mitt i natten! Tveksamt om klockan fem får räknas som morgon… 😉

Kommentera

