TGIF


Äntligen fredag! Jag har varit sååå trött den här veckan. Kanske inte så konstigt med tanke på dumma bihålor som aldrig vill bli bra, mötet med min pappa som tagit en massa tankekraft, jobbet där allt snurrar i 110 och så en son som är inne i en väldigt viljestark och trotsig period och där vi även kämpar med hans himla slående från sida till sida med huvud och överkropp nattetid. Allt tar en massa energi och jag sover dåligt om nätterna.

Men känner mig rätt glad ändå. Trött men glad. Jobbet tar energi, men många av de nya arbetskamraterna ger mig också en massa energi. Och jag trivs så himla bra med min handledarkollega M!

Idag stod jag och gnabbades med Kent och Bosse på morgonen och skrattade så tårarna rann. Man behöver sånt efter en tämligen bister morgon då jag fått ta till skarpaste rösten för att få Alex att borsta tänderna och göra sig klar att gå. Allt är ju nämligen viktigare (läs roligare) att göra på morgonen än det man verkligen borde göra. Så man tjatar och tjatar och han svarar att han skaaaa……och så händer ingenting. Jag blir tokig!

DSC03575
T ex är det viktigare att stå vid garderobsspeglarna och leka än att borsta tänderna.

Nu jobbar Riddaren 06-18 lördag och söndag så Alex och jag får roa oss själva. Själv skulle jag vilja ägna helgen åt att sova, sova lite till, vila, se på en massa film, sova och sen kanske vila lite. 😉

Etiketter: , ,

Kommentera

