Mycket piggare, mycket sämre


Jaha. Jag antar att summan av plågorna i detta hus måste vara konstant. Eller nåt. Alex är mycket piggare och i princip feberfri nu. Örat har slutat rinna och på det stora hela är han nog rätt okej. Lomhörd förstås, men det brukar sitta i i flera månader så…

DSC03701

Själv är jag desto hängigare. Visdomstanden småvärker konstant. Och bihålorna har verkligen blivit såååå mycket sämre igen. Jag vet inte om det är Alex’s förkylning som rusade upp dit utan att passera Gå, eller vad det är frågan om.

Och i morgon åker jag till Stockholm med jobbet och ska sova över på Hotell Diplomat. Två låååånga dagar. Precis vad jag har ork till just nu. Not! Jag självmedicinerar glatt med kortison och tänker att det kanske kan hålla både tandvärk och bihåleinflammation skapligt under kontroll i alla fall. Försökte ringa Öron-, Näsa-, Halsläkaren idag men de hade väldigt begränsad telefontid, som jag missade. Får försöka ringa i morgon när vi är i Stockholm, för så här kan jag inte hålla på längre, det inser ju jag också.

Etiketter: ,

Kommentera

