Livets djupa orättvisa


Medan jag flängt runt på kontoret och späkt mig med Naturdietsmoothie till fikat och lite soppa till lunch har Riddaren och Alex varit på Kolmårdens djurpark i perfekt sommarväder. Där var knappt något folk, så de kunde åka så mycket de ville av åkattraktionerna, och de käkade pannkakor (!) till lunch i Farmors Kök.

Suck! Vad avundsjuk jag var! 😉 Nu har vi ju årskort då, så jag lär väl få följa med en annan dag.

20160531_113906
Fick MMS-rapporteringar lite då och då under dagen.

Själv slängde jag mig i en solstol när jag kom hem i förhoppningen att uppnå en färgnyans något mörkare än skrivarpappersvitt. 😉 Avslutade med lite TanCan-solbränna.

Etiketter:

Kommentera

