Om två dagar…


…åker vi! Prisa Herren!

Jag är så sliten – både mentalt och kroppsligt! Höger knä har dummat sig några veckor, ända sedan jag satt på huk och vred på vattenkranen i trädgården och sen reste mig och hade ont. Gamla tanter ska uppenbarligen inte sitta på huk. 😀 Bihålorna spökar. Och igår fick jag krampningar, med efterföljande låsningar, i skuldra och rygg. Och så jobbstressen på det.

Och en nypåkommen flygrädsla (det är inte bra att bli mamma för då blir man tydligen rädd för allt) gör att jag bävar för resan också.

Men, men… Bara vi väl är på plats! DÅ ska jag njuta och slappa!

För nu har jag kört i ett alldeles för länge. Först jobb, sen är det allt här hemma med tvätt, handlande, matlagning, disk, torkande, dammsugande och trädgården som måste vattnas och rensas och ett barn som ska nattas. Det går för det mesta i ett tills Alex somnat 20.00-21.00 nånstans. Sen har man i bästa fall 1-2 timmar då man kan varva ner och se nåt avsnitt av en serie innan man själv måste hoppa i bingen. Nackdelen med att ha hus och trädgård…

Tur fördelarna ändå överväger.

Men det ska bli skönt med en semestervecka redan nu. SEn två veckors jobb och seeeeen börjar min långsemester.

Etiketter: , ,

Kommentera

