Hemmaspa


Jag älskar att bada! I alla fall så här års, när det börjar bli mörkt och ruggigt ute. Mina Lush-badbomber har tagit slut och jag var sugen på att testa något nytt. I somras köpte jag Body Shops Bodybutter med kokosnötsdoft. Jag trodde inte jag gillade kokosnötsdoftande krämer ända tills en jobbarkompis gick omkring och luktade av den där krämen och luktade så gott att man ville äta upp henne. Och sen köpte vi en after sun-kräm från Hawaiian Tropic när vi åkte till Rhodos i början av sommaren som också luktade så himla gott (av kokos och lime).

Så igår gick jag in på Body Shop och köpte även duschkräm med kokosdoft. Och en påse med Egytian Milk and honey bath. Den luktade himla gott i butiken så det ska bli spännande att tappa upp ett bad och testa i morgon kväll! 🙂 Vardagslyx!

Etiketter:

Kommentera

