‘Cause I’m worth it


Jag avslutade kvällen igår med ett riktigt hett bad med Egyptian Honey & Milk Bath. Det måste man väl ändå vara värd när man slitet som ett djur större delen av helgen – trots envis förkylning? Jo, tänkte väl det. 🙂

Riddaren har storröjt på vinden – med bistånd av mig. Jag vet inte hur många tomkartonger han öst ner som jag sedan trampat sönder och packat för återvinning. Massor var det! Som vi sparat för det fall prylen skulle gå sönder inom garantitiden eller för att den ”kan vara bra att ha”. 🙂 Och det åkte ner gammal elektronik som bara är att slänga, och barnsaker som kan ges bort eller säljas. Igår kväll var vinden riktigt prydlig.

Huset i övrigt är dock ett stort sorgebarn. Jag som var så glad i fredags när vi åkt med ett helt släp med skräp till återvinningen! Nu ser huset ut som ett skrotupplag igen. 🙂 Ny vända till återvändningen väntar så snart som möjligt. När vi nu ska hinna det för nu jobbar Riddaren eftermiddagar och nätter och helgen är fullbokad.

Den här veckan påstås det att våra nya köksstolar och den ena fåtöljen ska komma också. Spännande!

Nu hoppas jag på att min förkylning håller sig i halsen och luftrören och INTE går upp i bihålorna. Jag är hellre tungandad och hostig och har en andedräkt som luktar död grävling tack.

Etiketter: ,

Kommentera

