Ääääntligen!


Jag har ingen bra förklaring till varför jag låtit det gå så himla lång tid sedan jag var hos frissan sist. Troligen en kombination av min ständigt inneboende motvilja mot att ringa samtal och vetskapen om att även om jag ringer kommer det att dröja flera veckor tills jag får en tid. Men till sist, när semestern var slut, ringde jag äntligen!

Och sedan dess har jag gått och väntat otåligt på att det skulle bli idag. Håret var såååå trist den sista tiden! Jag trodde jag skulle klippa av det rätt rejält, men Sophie, min frissa, tyckte absolut att vi skulle spara längden (minus slitna toppar) så då fick det bli så. Och jag var jättesugen på mörkare hår så här till hösten, så vi begravde oss i färgkartor och kom fram till att det fick bli röda och bruna slingor.

”Idag tror jag att jag måste göra Hollywoodlockar på dig!” sa Sophie när det var dags att torka håret. Så himla kul! Jag är värdelös på att locka håret själv så det var jätteroligt att få korkskruvslockar i barret! 😉

Etiketter: ,

2 svar to “Ääääntligen!”

  1. Tiggertufflan Says:

    Härliga, lite höstiga färger som du passar jättebra i. Supersnyggt helt enkelt ! …och nu känner jag att ”jag borde också” för att få lite ordning på min riskbuske till hår. Tack för inspirationen (så får vi se var det slutar för min del 😉 )

Kommentera

