Om…


Om man fick önska någonting mer av livet (förutom det uppenbara, d v s en god hälsa, vilket f ö verkar vara en utopi sa hon med kroniska bihålebesvär och femtioelva andra krämpor) så skulle jag önska mig ett liv där jag slapp bli utskälld och tillrättavisad hela tiden…

Och kanske att slippa laga mat hela tiden (gud vad det är tråååååkigt).

Idag har jag f ö ”jabbat” (jobbat och tagit hand om hostig son), blivit hatad av min son, fått höra att jag är världens bästa mamma (!) och blivit fräst åt x antal gånger av både son och man.

Håhåjaja. Spaweekend i lugn och harmoni när denna hemska rumsrenovering är över? I wish…

Etiketter: ,

Kommentera

