Tavlor


Nu börjar det bli lite tröstlöst med denna hosta barnet drabbats av. Han är ju rätt pigg i övrigt, men han hostar hela tiden! Idag har han hostat oavsett om han suttit tyst och stilla eller om han lekt. Och man märker att det tär på honom. Och inget kan man göra, mer än att ge slemlösande och påminna om att hela tiden dricka vatten…

Stackars liten! Måtte det vända snart!

Idag fick jag vabba och prisa Herren för det! Jag var såååå risig på morgonen. Känns som hela huvudet svullnar och ska sprängas om nätterna (och då sover jag ändå med massor av kuddar under huvudet så jag nästan får nackspärr). Bihålorna sprängvärker och huvudet värker och näsan gör ont. Mysigt!

Men jag har i alla fall fått lite gjort här hemma (även om det mesta går i snigelfart). Har bl a fått upp tre tavlor på Alex’s rum, så nu ser det inte riktigt lika kalt ut längre på väggarna.

test08
Om man är sju år (nästan åtta) och gillar Batman är det klart att man måste få dessa coola tavlor på sitt rum!

test09
Jag gillade verkligen dessa!

Etiketter:

4 svar to “Tavlor”

  1. en lisa i livet Says:

    Vad fint det blir! Och krya på dig!

    • Petra Says:

      Tack! Ja, med tanke på hur hysteriskt litet rummet är tycker jag ändå att det blev rätt bra. Vi har ju liksom inte budget för specialbyggda och platsbyggda möbler utan får jobba med det som finns att tillgå. 🙂

  2. illika Says:

    Snyggt!

Kommentera

