Materiell lycka


Jamen alltså, ibland blir man bara sååååå glad över en sak! I lördags kom Riddaren och Alex med ett paket till mig. En för tidig namnsdagspresent var det tydligen. Inuti låg två Voluspa Chestnut & Vetiver-ljus som jag önskat mig så hett! Doften är helt underbart höstig. Luktar varm kastanj och mossa tycker jag. Men den har utgått och jag har inte kunnat hitta något nytt när jag nu nästan eldat slut på det ljus jag hade.

Men Riddaren hade ägnat timmar åt att hitta två ljus åt mig!

test02.jpg

Att jag fick dem i förskott berodde på att Riddaren ville ge mig chansen att beställa flera om det nu var rätt doft (vilket han inte var helt säker på). Bara det är en kärleksförklaring för jag har kanske eventuellt ganska många doftljus i min ljuslåda vid det här laget. Somliga skulle kanske tycka att det kunde räcka med dem jag har och inte alls förstå varför man behöver fler.

Men olika dofter passar vid olika tillfällen, och på hösten är Chestnut & Vetiver perfekt!

Etiketter: ,

Kommentera

