”Tjuvlyssnare”


Man ska inte irritera sig på skitsaker. Jag vet. Men…

Ibland är det svårt.

Sociala media. SOCIALA media. Det förutsätter väl ändå att man är SOCIAL och DELAR MED SIG? Eller? Hur kan det annars bli ett socialt media?

För mig är det så himla ofattbart varför man skaffar sig Facebook, Instagram, Flickr, Twitter, går med i olika forum och sen inte deltar?!? Varför ansluta men inte delta?

För mig blir det väldigt mycket som att stå och kika och lyssna i smyg utan att själv dela med sig. Det känns lite olustigt. Varför följer du mig överallt när du inte själv har nåt att säga? Vad vill du? Lite så…

Etiketter:

Ett svar to “”Tjuvlyssnare””

  1. Annika K Says:

    Sen finns det dom som: Våga Vägra Facebook.
    När Facebook kommer på tal så bara näää aldrig ska jag skaffa osv osv..
    Men de läser gärna nyfiket på det de vill via sin sambos Facebook . Haha såååå dåligt

Kommentera

