Mer jul, jag vill ha mer jul


Jag tog några kort i går på lite av julpyntet som kommit fram i år. Ingen jul utan hyacinter och amaryllisar!

Och här står ett av Pandurojulpynten som Alex och jag hjälptes åt att göra i fjol.

Den gamla ljusstaken som jag tror kommer från mormor har fått sällskap av en helt ny tomte från Clas Ohlson.

Sylvester har fått på sig tomtedräkten och sitter i nya fåtöljen och myser. 🙂

Sist men inte minst måste jag ju visa den fina dörrkransen som jag vann på Facebook från Lundby Trädgård!

Etiketter: ,

Kommentera

